Orolig...

Jag vet att jag varit dålig på uppdatering ett tag nu. Men jag har hela mobilen full med kort som ska in i bloggen så det kommer någon dag alldeles snart...

Just nu sitter jag här hemma med en klump i halsen. Mister kör ner sin motorcykel till Småland. Den vägrade starta här hemma vilket ledde till att han åkte kl 18 istället för 13. Mörkt, spöregn och kallt. Han ringde efter 10 mil och jag undrade om jag skulle åka ner och ta in på hotell med honom istället. Men nej...

För två timmar sedan ringde han igen. En lampa lös på instrumenpanelen som indikerade att något inte står rätt till med hojjen. Läste i instruktionsboken här hemma och det verkade inte vara något stort fel - men ändå något elmotorfel typ...

Självklart är hans mobilbatterier slut i bägge mobilerna. Just nu är jag mest orolig... Hoppas han ringer snart...


Kommentarer
Postat av: lina

Nämen hur gick det för han då? Kom han fram hel o ren? Miss you snygging! Få se alla foton! :) Kram!

2009-10-20 @ 22:21:54
URL: http://linalivet.blogg.se/
Postat av: jenny

hjälp. Batterier i mobiler . varför ska de alltid dö när man behlver dem som mest!?

2009-10-23 @ 11:29:34
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0