Back to life - back to reality

Köpenhamn skriver jag om senare... Just nu är jag ganska less på att vara tillbaka i verkligheten igen. Valpen är åter hemma - hur ska jag göra? Han är snart fem månader och ingen ingen INGEN vill ha honom!!! Jag kan inte ha honom kvar! Vad ska jag göra - avliva honom eller??? Inte troligt...

Artikel nummer femhundraåttiosju ska skrivas - börjar tröttna utan feedback. Två artiklar av fyra har vi fått betyg på - visserligen har jag fått toppbetyg på dem men jag vill ha för nummer tre och fyra också så jag vet hur jag ligger till!

Mister jobbar precis hela veckan - tillbaka till vardagen som sagt. Nu måste jag byta kläder också eftersom valparna grävt upp halva tomten och sedan hoppat omkring jordiga i hela det nystädade huset och avslutat allt med att hoppa på mig och min ljusa tröja.

Jag vill tillbaka till semester. Vill tillbaka till kravlöst mys och tillbaka till bekymmersfria dagar. Jag kanske inte ska ha semester egentligen - orkar inte komma igen!

Men jag tror det mesta härleds till den här valpen som inte får flytta nån gång. Hundra hundtankar om dagen. Hur ska jag göra? Det är ingen i hela världen som vill ha honom. Sverige, Norge, Tyskland och Danmark har jag kontakter i men ingen vet någon... Fult ord fult ord fult ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0