Torsdag

Åh - hösten är här, äntligen! Undrar om jag redan skrivit det? Friskt i luften och färg på löven...

Nu är det ingen skola förrän tentan om en vecka. Eller ja - det är en sista skälvande artikelinlämning men inga föreläsningar eller seminarier. Ska nog plugga ordentligt de sista dagarna nu...

Helgen bjuder på hundträning imorgon, lugn kväll. Jag ska vara hundutställningscoach på lördag och troligtvis middag och kanske kanske utgång på kvällen! Söndag - vill jag gå på husvisning och sen vill jag gjuta löv.

Stegräknaren har jag äntligen tagit fram igen! Peppelipepp - tänkte nog sätta igång och bli lite tränad igen... 9535 steg just nu. Ska vandra lite fram och åter innan jag går och lägger mig för att komma upp till 10.000 iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mysan

BRA JOBBAT med stegen Fres!! Jag kom upp i 2500. Haha. Men då simmade jag i 45 minuter också. Halvduktig med andra ord!

Stor kram och önskar dig en underbar helg! Kul med utgång...jag ska också ut...var ska ni?

2009-09-25 @ 10:12:54
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0