Vitt svart svart vitt...

... det blir man aldrig kvitt som de sjunger i Pelle Svanslös... Just nu är det dock för mycket svart kontra vitt i mitt liv. Orkar inte med mina egna svängningar. Igår var allt frid och fröjd. Det till och med ringde en människa som kanske ville ha valpen.

Idag gjorde jag färdigt artikeln - kändes stressigt och svårt men ok. Har fått VG på de tre jag lämnat in tidigare. Sen vände det... Kollade min mail: hade bara fått G på den 4:e artiklen. Spelar ingen roll vad folk säger - det är skitsvart. Valpmänniskan har inte ringt tillbaka - alltså är han inte intresserad. Skitsvart det också. 

Felinformerad tjej i min klass har sagt att fel del ska läsas i en utav våra böcker till tentan. Jag var lite osäker förra veckan så jag dubbelkollade med henne att det var: 1,3 och 4 som skulle läsas. Nej sa hon: 1,2 och 4. Alltså fokuserade jag på 2 - det är ungefär en miljon sidor. Det är vad jag läst till tentan. Tentan är på torsdag. Hon hade fel... Del 2 ska INTE läsas. Skitsvart.

Men - lite skitvitt... Pratade med min chef idag och min tjänstledighet blir framflyttad... Det är bra... Nu ska jag fortsätta tycka allt är skitsvart. Just det - misters bil som vi hämtade idag är trasigare än då han lämnade in den. Skitsvart!

Kommentarer
Postat av: lina

Men vännen... skit oxå!! Min dag lystes upp av att prata med dig idag.. Va kan jag göra för dig? Tentan kommer du klara! Vet du vad? Jag GLÖMDE lämna in min artikel.. vadå svart moment! Du får säkert VG på de sista två o så klarar du tentan galant! Tror på dig fis... vi får ordbajsa!:) Kram kram till dig!!

2009-09-29 @ 21:28:16
Postat av: Mysan

Men vaffan! Jag har läst 1,2 och 3! Vad fick jag det ifrån? OH GOD, vad bra det verkar gå för oss... Men du ska se att ettan bara var tillfällig, du har ju hållt tvåan mer än någon annan! :)

2009-09-29 @ 21:29:45
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Susanne

Massor med kramar!

2009-09-29 @ 22:54:02
URL: http://trollmorsan.blogspot.com
Postat av: jenny w

hej! Ska vara lite osvensk o ryta ifrån för en gångs skull. Tänk på att vem som helst när som helst kan läsa din blogg. Jag skulle i alla fall bli ledsen om det var jag som kallades 'bitch nummer ett i klassen'. Kram, hoppas tentan gick bra o att du får en skön helg! Ses på måndag! Ny kurs - nya tag! ;)

2009-10-02 @ 07:18:57
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0