Onödigt - jävligt onödigt!

Tänk - jag har lyckats hålla mig i så många veckor nu och just ikväll var jag ändå tvungen att kolla. Två av Xmisters och mina gemensamma vänner hade gillat hans facebook status så jag var tvungen att se vad det var. Jag som varit så duktig och inte gjort mig själv illa genom att titta. Det stod: är lycklig :)!!

Jag vill inte att han ska vara lycklig. Jag vill att han ska må dåligt och vara ledsen för alltid. Han ska inte vara lycklig över något alls. Det spelar ingen roll vad han nu är lycklig för - han ska må skit tycker jag. Jämt och aldrig vara glad, lycklig eller nöjd med något.

Jag är inte alls lycklig. Just nu är jag bara olycklig för att jag snart är 32 år gammal, inte har någon man i mitt liv och inte har någon som helst utsikt att få barn i framtiden. Jag är skitledsen och urless på att inte ha någon att dela min vardag med. Jävla skitliv! Jag vill inte ha det såhär! Det spelar ingen roll hur bra allt annat är - jag vill ha en man, NU! Jävla skitliv!

Nu kommer jag inte kunna somna inatt heller. Jag har haft så himla svårt att sova i nästan två veckor nu. Jag som alltid brukar somna på en gång annars - verkligen på en gång, det brukar bara ta några sekunder. Nu kan jag inte somna före två-tre tiden. I Sälen blödde jag näsblod en hel natt - antar att det beror på sömnbrist...

Varför var jag tvungen att kolla facebook - jävligt onödigt som sagt!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Kära vän,

det finns inget tvivel i min kropp att du kommer att hitta din man. Och han kommer att ha allt det du vill ha. Jag lovar.

Puss

2010-02-12 @ 09:38:56
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Såhär är det - jag får inte mitt nätverk att fungera hemma så jag har ingen uppkoppling just nu... Hoppas kunna lösa det under kvällen :-) Jag är inte alls arg och deppig - sånt går över fort i mitt liv! Dessvärre går det inte att uppdatera bloggen via iPhonen men ska som sagt försöka få uppkopplingen fixad under dagen...



2010-02-19 @ 15:47:28
URL: http://kaffebona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0