Att återgå till vardagen

Sådär - det har varit en blogglös och annorlunda ledighet. Mycket för att jag varit så enormt ledig från skolan. Det har varit föreläsningslöst i en månad nu. Uppsatsen har det knåpats en del med och den är nu färdig, inlämnad, opponerad och förhoppningsvis godkänd!

Många tankar har kretsat kring mister såklart. Det har varit jobbigare än jag trott och väntat - tack fina ni som finns där för mig när jag behöver er som bäst!

Nya jobbet har också krävt sin del av uppmärksamheten. Nu är alla tio introduktionspass genomförda så nu kommer jag bli betrodd med nycklar, walkie-talkie och annat smått och gott som kan behövas.

Kommer åka med på vinterkollo i år också med kidzen. Det höll på att stupa då jag insåg att terminens enda tenta är planerad till just den dagen jag behöver vara ledig från skolan! Efter roddande med hundvakt, schema och chef löste det sig så jag åker ändå, men perioden innan istället. Ska bli superroligt!

Har hämtat skidor hos mor och far och är ute och åker på fälten här ute. Det är galet roligt och det måste vara enormt bra träning för jag är helt slut efter timmar av åkning och likaså är vovvarna. Imorgon bär det av ut igen före efterlängtad fika i den stora staden. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0