Utflykt till stan

Jag åkte en långtur på skidor imorse med vovvarna. Det var inte lika bra glid nu då det bara var någon enstaka minusgrad ute. På väg hem mötte jag en hel hord av jägare. Blir till att klä på hundarna västar imorgon. Jag litar inte på de jägare som huserar här i skogarna. Medelåldern på dem är vansinnigt hög nämligen...

Vid 14-tiden träffade jag en vän i stan. Vi satte oss på ett café med varsinn kaffe och uppdaterade varandra om vad som händer och sker i våra liv. Det var länge sedan vi kunde ses och det var som vanligt både intressanta diskussioner och roliga historier som avhandlades. Kul!

Nu ska jag snart gå och sova tänkte jag. Jag är inte helt återställd efter min vakande natt i torsdags. Jösses vad jag börjar bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0