Fredag - äntligen fredag!

Roliga saker som hänt idag:

* Träffade en fd kollega och hennes man på tåget hem från skolan - underbara människor!
* Fick en kille jag känner att rodna då jag träffade honom...
* En okänd man drog på munnen åt ett skämt jag berättade för två klasskompisar på tunnelbanan idag!

Nu är min mobil äntligen laddad. Köpte en laddare till bilen och använde den på vägen hem. Skönt! Eftersom det är fredag och klockan inte hunnit bli så mycket ännu får vi se vad som väntas ikväll... Ett glas rött skulle sitta himla fint!


Kommentarer
Postat av: JW

Haha, jag noterade också att den okända mannen a.k.a. gubben drog på munnen åt ditt gubbskämt.

Förresten... Det där med laddaren var på tiden!

2008-11-21 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0