Låt mig gå, låt mig gå...

... låt mig aldrig stilla stå! Ungefär så känns det. Jag har knatat som en galning den här veckan. Förutom en liten miss i tisdags då det endast blev drygt 3000 steg har jag faktiskt varit riktigt duktig. Inte under 12.000 någon dag och igår råkade det bli över 20.000!

Har haft en suverän helg på jobbet. Igår var vi ute i skogen hela eftermiddagen - gick massor och grillade sedan mashmallows... Urmysigt!

Just nu yr den fantastiska snön omkring här utanför. Det har tydligen utfärdats stormvarning till natten så vi får väl se vad som händer... Annars är jag mest lycklig över all denna snö! Helt underbart! Allt blir så ljust, rent och vackert...

Om en timme ska jag åka och hämta mister - sen är vi lediga två hela dagar tillsammans vilket också är alldeles, alldeles underbart!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter helt underbart, ta hand om varandra! Här inte så underbart, 4-åringen är magsjuk, bläh :(

2008-11-24 @ 12:52:34
URL: http://trollmorsan.blogspot.com
Postat av: jenny

bra jobbat!

2008-11-24 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0