Upprepning

Satte mig ner för att sticka vidare på min vante som jag påbörjade igår. Efter några varv upptäckte jag att jag gjort fel i mönstret - bara att repa upp... Ska märka ut delarna i mönstret med färgpennor så jag ser skillnaden mellan de olika delarna bättre. Jag tror iallafall att jag vet vart jag är så jag tänkte återgå till min rosa vante... Garnet skiftar till grönt men som det ser ut nu kommer kanske fingertopparna hinna bli gröna - sen är vanten färdig. Vet inte om jag vill ha en grön och en rosa vante så jag får nog sticka fyra stycken. Får se hur det blir...

Idag har det varit en bra stegdag. Är just nu uppe i 18483. Ska nog fokusera lite på steg och träning den här veckan igen. Förra veckan blev det inte så mycket av med det. Men imorgon ska jag till gymmet och sedan är det läsa läsa läsa som gäller! Hade intro på nya juridikkursen idag och jag kommer att behöva jobba hårt känner jag om jag ska klara det här... Lika bra att sätta igång på en gång då så det inte blir som det kan bli...


Ser iallafall fram emot massa najsa saker den här veckan: Träning, vantstickning, Socialtjänstlagen, lunch på Forno med girlsen, middag hos kollega samt mys med mister. Uppdaterar med bild på vanten då jag stickat lite mera...


Kommentarer
Postat av: Linapinafinasinakina.... ;)

Sååå nice med lunchen imorrn! År så sugen på både maten o er! :) Ses imorrn going!

2008-11-18 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0