På gång nu...

Tänk - ibland kan flera saker hända samtidigt. Jag har ju en krok ute efter ett jobb här i min närhet. I lördags visade det sig att min väns systers bästa vän (jag mötte Lassie) jobbar som chef på samma typ av jobb fast en bit längre bort. Hon fick mitt nummer och skulle höra av sig. Två chanser är bättre än en! Jobbet där ingår i min långsiktiga plan att kunna ha större chans att söka det jobb jag vill ha till januari eller juni 2011. Får se hur det artar sig...

Steg ett är dock inte arbete för meriter utan att få möjlighet att praktisera på den platsen. Jag rinde ju förra veckan men det verkade inte helt ljust i och med att de eventuellt har låg arbetsbelastning. Nåväl - idag ringde de iallafall och jag ska komma dit på torsdag på intervju! Spännade och jätteroligt! Nu börjar det hända lite saker minsann...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Håller tummarna!

2009-12-07 @ 20:09:59
URL: http://trollmorsan.blogspot.com
Postat av: lina

Såååå kul therese! Hoppas hoppas! Tack för igår. Sååå mysigt. Vänta inte länge till nästa gång med att färga håret! Då gör vi om detta :) Kram!

2009-12-08 @ 10:01:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0