Barnavårdsutredning

Tar en liten paus just nu från min hemuppgift. Vi har fått till uppgift att göra en barnavårdsutredning på Åsa Linderborg. Vi har två dagar på oss och tiden känns lite knapp... Jag ska precis sammanställa familjekartan över hennes släkt. Det är spännande men lite läskigt också. Som att gå över min isiga tomt ungefär. Jag tror jag har balans och kontroll men man vet ju inte säkert - plötsligt kan man halka och då kan det göra väldigt ont.

Utredning



Undrar om liknelsen går att applicera på mitt framtida yrke - det känns nästan så.

Kommentarer
Postat av: My

Hur ska vi hinna? Och hur i hela fridens namn ska jag hinna med omtentan också? Har börjat med att avboka veckans planer. Suck.

2009-02-10 @ 15:45:37
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte den boken var rätt skum! Bra men skum!

2009-02-10 @ 17:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0