Frustrerande

Fick just ett mail från hon som äger hanhunden som jag vill para min tik med. Hon är inte säker på att hon vill släppa till honom. Vad ska jag göra då? Jag vill inte ta någon annan hane. Nu har jag ställt in mig på det här. Dumma dumma... Så galet frustrerande då jag inte kan styra över det och bara bestämma. Den här kullen skulle ju bli så himla bra!

Sen sitter jag med min tenta. Det är också frustrerande. Att försöka formulera sig kortfattat men ändå få med det man vill. Samt att tolka lagen. Det är nästan omöjligt. Jag förstår att jurister läser i så många år som de faktiskt gör. Det här är idiotsvårt! Just nu försöker jag förstå sekretesslagen. Men då 7:4 säger en sak och 7:6 en annan - vad ska jag använda mig av då? Eller är det just det som min examinator vill åt? Aha - heureka! Så kan det kanske vara... Knepiga karl...

Nu har jag fått skriva av mig lite och då känns det genast bättre. Men jag hoppas verkligen verkligen att hanens matte säger ja...

TTT = Tillbaka till tentan!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men varför vill hon inte släppa till sin hanne?

2009-01-17 @ 13:09:01
URL: http://working-gsd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0