Hälsosamma hovar

Eller kanse ska jag skämta till det och säga *häl*sosamma fötter... Mina stackars fötter väntar på en fotbehandling. Fram tills den dagen får de tas om hand här hemma. De är vintertorra och att smörja in dem hjälper inte.

Men... Djurmänniska som jag är letade jag igenom mina skåp och hittade en burk: Healthy Hoof - Intensive protein treatment. The trainer's choise! Mina fötter är numera lena som om de satt på en baby. Detta efter bara en enda natts användning! Ett riktigt mirakelmedel.




Hovsalva



Att burken är lite trasig beror på att någon hund fått tag i den och tuggat lite...

Kommentarer
Postat av: Anette K

Hej, jag brukar köpa denna mirakelkräm varje ggn som jag åker till London men senast jag var där så hade affären slutat sälja den. Det är den bästa kräm som finns, jag använder till naglar, händer och fötter och nu undrar jag om du vet var jag kan få tag på den? Kan du maila mej ang detta?Mvh ANETTE KÅREBRAND

2009-04-14 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0