Nyfödd

Här är en bild på första valpen som kom inatt. Jag nyper den lite i nackskinnet för att få den att skrika och på det sättet bli av med eventuellt vatten som kan vara i vägen för andning. Mamman tittar nyfiket sin lilla knodd...

Nyfödd



Åkte hem till mamma och pappa och blev bjuden på lunch och tog en lång, lång dusch. Efter det: Willys och sedan en långpromenad i skogen med min granne och de två vovvarna... Nu ska jag ta tag i min stickning av pappas halsduk och till det slappa med antingen: Åshöjdens BK eller Ebba och Didrik som jag hittade billigt i en låda på kära gamla Willys. Nostalgi - nostalgi!

Kommentarer
Postat av: jw

Åh! Häftigt! Vilken grej. Gullig liten plutt på bilden. Mådde alla knoddar + mamman bra?

2009-01-06 @ 21:13:01
URL: http://jennywagenberg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jösses så gulligt!! Ses på torsdag/Kram Susanne

2009-01-06 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0