Mellandagar och uppestittarkväll i Småland

Just nu sitter jag med den bärbara i en fotölj framför uppesittarkväll på tv4... Det klart man ska spela bingolotto då man är ute på vischan, hehe... Första dragningen är gjord men ingen utav oss har vunnit. Vi har suttit och skrikit ut våra önskenummer i hopp om miljoner, resor och bilar - nu står hoppet till bingo nummer två...

Det är jag, mister, svärmor och misters äldsta systerdotter (11 år). Det är hur skönt, mysigt och härligt som helst. Jag vill inte tillbaka till Stockholm. Vi tittade på hus här nere senast för några timmar sedan... Jag vill flytta... Tror jag iallafall... Men sånt ändras ju, hrm...

Nåväl - snart är det här året slut... Mycket har hänt! Det bästa är ändå att jag träffat världens bästa i hela världen! Vovven och jag har tävlat oss upp en klass i bevakning och nästa år ska vi nog faktiskt försöka hinna med att träna oss till godkänt eller kanske till och med uppflytt i spår och bevakning (om vi kommer med på tävlingar vill säga...)

Oj - nu är det snart dags för andra bingoomgången - håll tummarna nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0