Otippat

Åh jag älskar att få julkort! Jag måste måste måste bara bli bättre på att skicka själv för snart kommer jag inte få några... I år blev det inte men nästa år - då ska jag minsann skicka. Mister har visserligen skickat och skrivit från oss båda - men det är ju till hans vänner och familj...

Idag tittade jag i brevlådan (är dålig på att vittja den då elräkningen nalkas) och hittade tre julkort från helt otippade avsändare. Jag blev jättejätteglad! Så glad att elräkningens 3207:- faktiskt bara blev ett morr och en djup suck.

Åh vad glad jag är! Tack snälla! Titta vilka fina:

Julkort

Kommentarer
Postat av: jw

fina ;)

2008-12-21 @ 21:52:21
Postat av: Mysan

SUPERFINA!

2008-12-22 @ 10:05:21
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0