Veckan i korthet

Måndag: skola
Tisdag: skolka men plugga hemma
Onsdag: skola
Torsdag: skola och jobba natt
Fredag: skola, städa, tvätta och plugga
Lördag: hundmässan och plugga
Imorgon söndag: hoppas på att träna, spåra och sedan ska jag jobba natt till måndag...

Då jag läste ett utav mina rättsfall behövde jag googla på: bensodiazepiner vilket jag också gjorde. Kikade runt på sedvanliga wikipedia. Klickade mig sedan vidare och hamnade på ett sorts forum för droger. Ganska intressant faktiskt men samtidigt skrämmande. På internet kan man verkligen hitta precis allt!

Nu tillbaka till rättsfallet.

Må så gott alla människobarn!

Just det: har pratat i nästan två timmar i telefon idag med ägaren till en (på pappret) supertrevlig hanhund. Ska se till att träffa honom före jul. Han verkar perfekt som pappa till kommande valpkull... Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0