Arg och stolt

I morse var det tänkt att jag skulle ut och springa men ack så trött jag var. Blev en extra timme i sängen istället innan jag luftade BMW:n och hämtade mister på jobbet. Vi pratade drygt två timmar om oss - kändes jättebra. Vi har mycket att lära av och hos varandra och båda jobbar för fullt på det...

Jag sa tidigare att förra kursen i skolan var under all kritik och att det inte kunde bli värre... Jag hade fel... Jag har varit så arg och upprörd idag att jag nog inte tror att jag kan vara arg mera. Faktiskt! Då jag kom hem drog jag på mig massa reflexer (liknade en vägverketjulgran) och sprang längs mörka vägen i mörka skogen med Bompa i öronen och en dragande hund i kopplet. Det gjorde susen tror jag... Det är det som "stolt" står för i rubriken för dagens inlägg! Jag är stolt över att jag faktiskt sprang och inte slängde mig på soffan i vredesmod...

Nu sitter jag nyduschad, väntar på att pastavattnet ska koka upp och tänkter sedan ta tag i uppgiften till onsdag. Arg orkar jag inte vara längre - även den här kursen tar slut någon gång och imorgon ska vi ha den vettiga och kompetenta kursansvarig som föreläsare vilket känns mycket bättre.

Ha nu en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Bra inställning stumpan! Snart har vi inte han längre och efter alla arga utvärderingar hoppas vi på bättre struktur nästa kurs! :) Ses imorrn goding! Vilken hurtis du är förresten! Kör hårt! Puss

2008-10-21 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0