Det jag inte gjorde igår...

... fick jag helt enkelt ta tag i nu på morgonen. Det var inte helt lockande att snöra på sig skorna och ta en springtur i regnslask men väl ute gick det förvånansvärt bra måste jag säga... Blev dock lite less på iPod-lurarna som envisades med att glida ur öronen stup i minuten! Mina öron är egentligen inte skapta för att ha sådana på mig och med regn rinnandes ner från kepsen blev det inte mycket bättre.

Men dryga 20 minuter sprang jag och nu är jag nyduschad och ska iväg till skolan - känns otroligt skönt måste jag säga! Har dock helt glömt bort min stegräknare så jag lär väl få springa omkring halva kvällen på jobbet och samla, hehe...

Stickade några varv på min mössa i morse också men gjorde något galet så jag fick repa upp allt jag stickat - lite förargligt men fin blir den!



Är lite orolig för att den ska bli för liten men vi får se hur det artar sig. Ha nu en riktigt mysig dag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Superdupersöt!

Och du ÄGER på springfronten! Good job. Tack också för anteckningar idag! :)

2008-10-16 @ 16:50:09
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Angelina

Stump du är ju grym på detta med stickningen! Vilken brud! O joggandet... jag klarade mig inte ens ut för en promenad i regnet idag....! ;) Fick vänta till lite senare! Puss på dig stump!

2008-10-16 @ 20:46:20
Postat av: JennyW

Wow. Den va verkligen fin!!

2008-10-17 @ 01:22:14
URL: http://jennywagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0