Jag och Bon Jovi...

... har varit ute i skogen och sprungit. Då jag kom hem från skolan gick jag direkt in och bytte kläder, kopplade hunden, tryckte in iPod-lurarna i öronen (det var där Bon Jovi kom in i bilden) och gav mig ut längs grusvägen för att springa. Det blev hela 20 minuters springtid! Det kanske inte låter så mycket för världen men jag är jättenöjd. Har inte sprungit sedan maj och innan dess var det väl närmare 1800-kallt...



Får se om jag kan hålla de här uppe nu och faktiskt springa några gånger i veckan? Behöver nog pepp och stöd från de i min närhet men med lite vilja så kanske det går? Kanske kanske...

Imorgon är planen att hinna till gymmet för lite styrka och kondition innan några hundträningskompisar kommer över till mig. Vi ska träna spår och uppletande och eventuellt lite lydnad. Skönt att ha bra spårmarker och appellplaner inpå knuten...

Nu ska jag värma lite middag och sedan läsa civilrätt. Blev riktigt inspirerad efter dagens föreläsning - juridiken kommer bli riktigt intressant och spännande tror jag minsann...

Kommentarer
Postat av: Mysan

BRA FRES!! Du kom iväg och du rockade! Nu är det bara köra! :)

2008-10-08 @ 22:48:30
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: JennyW

Grymt bra jobbat!! Ett lass redigt pepp till dej!!

2008-10-09 @ 10:01:28
Postat av: Angelina

Fatta va jag ska va på dig nu stump!! ;) Fy va gym du är!! Vilken kämpe! Heja på nu! :)

2008-10-09 @ 12:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0