Less

Ska bli skönt att komma till skolan imorgon, få lite klarhet i denna juridiska sörja och sedan ha föreläsning som förhoppningsvis klarar av att skingra de blytunga molnen lite...

Jag (ego) är less på folk som:

* planerar saker som inkluderar mig och sedan ändrar sig utan att meddela
* inte lyssnar på mig och inte minns vad jag säger
* inte svarar då jag ringer
* ljuger om saker som faktiskt kan vara allvarliga och betydelsefulla

och framförallt:

* behandlar mina vänner illa och får dem att känna sig oönskade och ensamna

Det måste ju vara fel på självklänslor, självförtroenden och självinsikter över hela världen... Hur kommer det sig att underbara, bra, fina människor klampas ner av dessa små, elaka översittare gång på gång? Vem ska hjälpa de snåla ålarna? De måste ju lära sig vad de går miste om! Översittarna alltså... För ni underbara, bra, fina människor hoppas jag förstår hur fantastiska ni faktiskt är och att snåla ålar inte hör hemma i era liv!

Jakten och sökandet efter trygghet och lycka är svårare än man tror. Speciellt då ens väg kantas av idioter som fäller krokben för en!

Idag köpte jag en bukett rosor då jag var i mataffären. Här är en bild på en utav dem:



God natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0