Molnfri dag

Föreläsningen skingrade inte några moln men det gjorde däremot pluggdejten innan lunch - tack girls! Även om vi kanske inte lärde oss så mycket nytt vet jag bättre vad jag ska läsa på om tills nästa gång...

Jag har knäppt igång min stegräknare som jag fick från jobbet i somras. Egentligen började jag med den igår men då jag träffade en jättetrevlig tjej i skogen igår hann jag inte gå mina 10.000 steg. Tjejen hade BC och vallade med dem så vi pratade lite får och annat...

Men idag: just nu ligger jag i soffan och skriver och räknaren står på 11.090 så en vanlig skoldag med två halvlånga promenader täcker upp mitt dagsbehov ganska fint! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: JennyW

oh, kanske ska plocka fram min dammiga stegis jag med? Jag har lagt ut fina skolbilder nu :)

Men de finaste kommer på mail! Kram

2008-10-16 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0