Pluggdag

Torsdag förmiddag handlades det flyttkartonger till mister så vi får väl se om samboskapet närmar sig... Han har packat i två dagar nu iallafall! Vi gick runt i solen på söder och mös tills jag insåg att jag var enormt sen till mitt jobb. Skulle hämtas upp av min chef och var verkligen inte på plats. Nu är hon hon själv allt som oftast 40-45 minuter sen då vi ses privat så hon klagade inte så mycket utan hämtade mig på annan plats.

Vi åkte ner till långt söder om stan på möte och sedan tillbaka till jobbet, planera och efter det jobbade jag kvar till i morse kl 09.

Åkte och hämtade upp mina kära studiekamrater - vi är TAJM, hehe och efter intagande av långfrukost satte vi igång med att gå igenom alla föreläsningsanteckningar från denna kurs. Ganska lätta i sinnet till en början få vi alla fått tillbaka förra kursens tentor och klarat oss. Jag fick VG i slutbetyg på kursen - känns najs!

Lagom till lunch kom mister förbi men skjutsades till stundande jobb utan att äta lunch. A - blev hämtad och jag och J,M satt kvar ett tag till. Då klockan närmade sig halv sex kände vi alla att det var nog och de resterande girlsen blev upphämtade.

Då de åkt letade jag förbrilt i flera minuter efter min motivation! Vart hade jag lagt den? Motivationen att dra på träningskläderna för att springa mina minuter längs skogsvägen? Motivationen var som bortblåst så det vara bara att koppla på envisheten samt dra på mig reflexväst och till JompaBompas härliga ackompangemang ge mig ut. Det blev 30 minuter idag så ikväll ska jag inte göra något annat än att sticka på min mössa, se film eller läsa en bok. Kanske dricka ett glas vin också - vi får se. Men nöjd med dagen är jag - tack tjejer!


Kommentarer
Postat av: jennyW

tack själv! o tack för den smarrigaste pajen ever!

2008-10-24 @ 23:10:23
URL: http://jennywagenberg.blogg.se/
Postat av: Mysan

Jag instämmer med föregående! Helt underbar paj! Tacktack

2008-10-25 @ 16:28:28
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Angelina

Sååå mysigt att va hemma hos dig! Ser framemot imorrn! :) O vill ha det där extremt goda receptet!Puss o kram

2008-10-26 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0