Pluggeliplugg

Är vad som sker just nu... Vet inte riktigt hur det kommer gå imorgon på tentan men hoppas såklart på godkända poäng. Får se om jag kan hålla allt i huvudet under de fyra och en halv timmarna vi skriver!

Nu ska jag peta i mig lite frukost och åka till gymmet så jag får lite kraft och energi att fortsätta läsa innan kvällens arbetspass.

Jag har ingen mobil just nu - eller jag har mobil men ingen laddare = inga batterier. Det är märkligt vad man faktiskt är beroende av den lilla saken... Klocka - det har jag bara på mobil och dator hemma. Eller jag har en pulsklocka med tidsfunktion som jag kan knäppa igång men fröken ur fungerar utmärkt!

Värre var det då jag kom på att jag inte har någon väckarklocka. Eller det ligger nog någon skrällande sak på vinden men jag orkade inte klättra upp och leta. Mina föräldrar ringde mig igår och i morse blev jag väckt av vovven. Innan tentan sover jag hos mister och kan ladda min mobil så det är no danger on the roof då...

Nä, frukost och gymmet var det! Ha nu en bra helg. Vi åker ner till Småland och därifrån kommer jag nog inte blogga så på återseende på tisdag. Men titta gärna in ändå - man vet ju aldrig om det händer något extra spännande i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0