Torsdag

En ganska skönt dag om jag får säga själv... Just nu sitter jag på jobbet och skriver. Har precis ringt mina samtal och ska snart ut igen och ta hand om en utav ungdomarna som jag bakar med...

Gick upp med mister vid halvåtta. Tog en kort sväng med vovven och åkte sedan till gymmet. Värmde upp - tränade styrka och stod sedan hela 25 minuter på crosstrainern! Sen lång varm dusch efter det. Hemma väntade två kompisar med sina totalt fem hundar. Vi åkte ner till klubben och la spår till alla sex, fikade kaffe och pratade bara hund i två timmar.

Spåret gick sådär så vi ska lägga nytt på lördag förmiddag. Då jag kom hem krattade jag hela tomten och sedan hjälpte jag till att tvätta nya bilen så nu skiner den så fint så...

Jobba gör jag till kl 23 och sedan blir det nog film hemma... Imorgon väntar juridikplugg - mycket bra! Ser jag fram emot massor... Nä - nu ska jag jobba vidare...


Kommentarer
Postat av: Mysan

Men hallå! Vad duktig du är som kör på med träningen! Stålsatt? :)

Vi ses imorgon! Välkommen!

2008-10-09 @ 20:22:25
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0