Vad är det för en dag...?

... Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är min pappas födelsedag, hurra hurra hurra!

För er som inte kan melodin hoppas jag ändå ni förstod innebörden... Det var middag och tårta hos föräldrarna ikväll. Mister har introducerats även för min mamma och min moster. Jag har verkligen en underbar pappa - det är så kul att prata med honom och mister och han fann verkligen varandra!

Föreläsningen idag var underbar - är SÅ nöjd med kursansvarig! Här lär jag mig något och får lite utmaningar - skönt! Det blev lite tidspress efter skolan men jag hann iväg till gymmet ändå. Tog fem minuter extra på CT:n så nu blir det nog fem minuters ökning på springningen också. Inte så intressant kanske, men men...

Mössan ska stickas på men ikväll har jag och mister suttit och diskuterat mitt rättsfall och för -och nackdelar med vårt juridiska system och dess rättsäkerhet. Mycket givande men nu är det godnatt. Ska upp om några timmar!

Kommentarer
Postat av: JennyW

kanske "Mr" kunde komma hit o diskutera lite också? Skulle behöva det!! Kram ses i morrn. Äntligen klar med skriveriet och nu längtar jag SÅ efter sängen..:ZZzzzzz

2008-10-22 @ 00:35:53
URL: http://jennywagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0