Söndag med planer

Igår (då mister jobbade som vanligt) snickrade jag och pappa klart grinden så nu är staketet nästan helt färdigt. Saknas gör bara en hasp till grinden. Den för tillfället inköpta var för liten.

Om två timmar kommer den inhängnade tomten att invaderas av valpar - ska bli jätteroligt att träffa de flesta igen. En har jag inte sett sedan hon var 8 veckor gammal så det ska bli roligt. De utvecklas ju så mkt i den här åldern...

Klockan 4 idag ska jag och mister in till stan. Vi ska äta middag och gå på konsert/spelning på Mosebacke. Kan inte ens med ord beskriva hur skönt det ska bli att komma iväg lite.

Nu ska jag ut och blåsa på himlen så de mörka molnen försvinner - regn vill vi inte ha idag minsann!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt!

2009-08-16 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0