Sjukhus

Min vy i torsdags

Samma gamla gula filtar har de på sjukhuset. I onsdags fick jag akut superont i magen på morgonen. I och med att jag "kan" min mage och dess upprörda tilltag blev jag själv ganska orolig den här gången. Så här ont har jag inte haft någonsin på det stället. Efter samtal med sjukvårdsupplysningen (som skrämde upp mig ganska mycket) åkte jag till akuten. Är enormt tacksam över all hjälp jag fått av Z - sån tur att hon var hemma hos mig!

Väl på akuten tog de massa prover, röntgade mig och la in mig. Sov ganska gott på morfin. Dagen efter togs massa prover och jag fick göra gastroskopi. Det var fjärde gången jag gjorde det men det blir inte lättare. Däremot är det över ganska fort om man inte kämpar emot och försöker att inte få panik.

De hittade inga livshotande faror och jag fick åka hem. Har ingen aptit, lite småont i magen och mår väl sådär men hoppas det går över. Eller det gör det för snart är det jul!

Kommentarer
Postat av: JENNY

nemen stackis. vad äre jag läser. Hoppas VERKLIGEN du mår bättre nu o att det inte är nåt tok på g! krYA. KRAM!

2009-12-19 @ 23:29:12
Postat av: Mysan

Ja, det är verkligen så hemskt! Stackars dig! Hoppas du mår bättre och är laddad för en stor kopp choklad imorgon! :)

2009-12-20 @ 20:13:45
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0