Sömnig söndag

Klockan är halv sex och jag vet inte riktigt vad jag gjort idag... Vi låg kvar länge i sängen imorse, åt mysig frukost. Skjutsade mister till jobbet. Åkte till gymmet (stryka samt 25 min CT). Då jag kom hem åt jag en snabb lunch och sedan var jag ute en timme i skogen med min granne och vovven.

Nu sitter jag i soffan och tänkte att jag nog skulle förbereda lite skolarbete tills imorgon... Eller klippa vidare på mina blommor... Nä - ska nog stoppa i mig lite middag innan så jag får lite energi. Undrar vad jag ska laga?


Sippor




En gammal bild på världens vackraste flickor! Om en vecka kommer den svarta skönheten hit för att paras... Längtar tills jag får träffa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0