Sparat 1100:-

Idag var jag en sväng i Vällingbycentrum. Hade fått tips på ett par skor som fanns på rea där... Ett par Merrell. Halva priset och sedan 30% på det!

Tänka sig - det fanns endast ETT par kvar... Tror ni det var i min storlek - jo se det var det! Tjoho! Av bara farten blev det ett par svarta låga gummistövlar också för samma trevliga deal.

På detta sätt har jag sparat massor med pengar idag - den summan kan jag köpa massa andra roliga saker för! Tjejshoppingmatematik är den bästa utav matematiker!


Kommentarer
Postat av: linafisen

Hahaha!! Den bästa verkligen! :)Du är ju så grym du på det där. Det är ju därför det är så bra (eller inte??) att shoppa med dig! ;) Kram på dig gullis!

2009-02-16 @ 16:27:37
Postat av: jennywagenberg

Låter som en heeelt ok deal! Måste få se skorna! See ya!

2009-02-16 @ 18:34:35
URL: http://jennywagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0