Tidig morgon

Batterierna i min mobil dog igår. Har fortfarande ingen laddare. Eller jo - jag har en men den sitter i bilen... Var därför lite rädd att jag skulle försova mig i morse så pappa fick vara min telefonväckare. Men som vanligt då jag är rädd att sova över vaknade jag vid sju. Inte förrän halv nio ringde min käre far.

Den tidiga morgonen har dock resulterat i att jag redan läst och kommenterat klart den uppgift jag skulle göra tills idag. Det känns mycket bra. Har nästan sålt min träningscykel på blocket också. Får se om någon mer hör av sig. Folk ska pruta så hysteriskt mycket. Men om någon vecka släpper jag den nog billigt... Vill bli av med den - den tar plats!

Träningscykel

Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till med försäljningen! Ringer de och säger "vad är sista pris" eller är det bara när man säljer Toyota? ;-) puss

2009-02-12 @ 12:12:29
URL: http://annica-minvraavvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0