Utan förväntningar...

... hade nog den här veckan blivit suverän. Då hade jag njutit av att bara mysa en hel vecka i Småland. Nu var det ju inte riktigt så. Jag hade massa förväntningar och hade planerat massa roliga saker som inte blev av...

Missförstå mig inte nu - det var faktiskt en bra sportlovsvecka - men jag hade önskat mig annat. Alltså var den väl inte så bra kanske... Eller jag vet inte...

Nu väntar en tung, lång och trist helg på jobbet. Jag vill inte... Vill inte vill inte vill inte... Jag ska sluta upp med att ha förväntningar - då slipper jag bli såhär sjukt besviken...

Kommentarer
Postat av: annica

Nej men usch då, inte kul! Hände det något spec. förutom att det var olustigt att A (är det va) hade skadat sig?? Hoppas på en ok hjobbhelg för dig ändå men kan förstå att det inte är kul. Puss o hopp om bättring.

2009-02-27 @ 17:20:11
URL: http://annica-minvraavvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0