Att följa hela ledet...

Just nu sitter jag och förundras över en video på youtube... Men hur kommer det sig att jag hamnade här egentligen? Så tänker jag ofta då jag hittar något där - men den här gången har jag nog koll - såhär:

Kjell Bergqvist är en stor idol. Jag har därför sett på Mäklarna som gått i repris på svt-play. Färdig med den klickade jag vidare och fastnade i en annan serie: Tonårsliv. Åtta gripande avsnitt om människoöden. Programmen har oerhört bra musik och efter lite letande i spellistorna på svt's hemsida hittade jag ett namn jag kände igen: Ane Brun. Direkt in på youtube och leta. Hon har gjort en superfin cover på: true colors. Jag hittade även den här.

Se, fascineras, skräms och njut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0