Bussterapi

Efter gårdagens opponering i skolan letade jag och L rätt på varandra i skolan och vi fick båda möjlighet att prata en skvätt med varandra. Jag har kanske inte så mycket att bidra till hennes tankar mer än mina öron. Däremot har hon (terapeut som hon är) mycket konkreta saker om hur jag ska göra för att underlätta i mitt liv.

Det är bra. Det är alltid en input att prata med henne. Hon får mig alltid att vända på perspektiven på ett bra sätt. Att lägga fokus på vad jag egentligen vill. Eller snarare hon får mig att hitta och förstå och lyssna på vad jag vill.

Sen är det inte lätt att göra som hon säger. Det är till och med väldigt svårt. Men någonstans ska jag ju börja och då kan jag lika gärna göra som hon säger. Bussterapi en torsdag - något som alla skulle behöva?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0