Kära återseenden!

Tänker inte skriva om vad som hänt i skolan idag - vår examinator ballade ur och skällde ut hela klassen... Det var skönt att åka därifrån.

Jag körde direkt hem - hämtade vovven och åkte till grannkommunen för en fika med gammal vän. Det var urmysigt att träffas igen. Vi bestämde att hon ska komma hem till mig snart så vi får långprata. Det har hänt mycket sedan vi sågs senast!

Efter det mötte jag upp en annan kompis på brukshundsklubben. Vi tränade lydnad med våra vovvar. Det var verkligen länge sedan. Det var så roligt att träna igen och vovven min minns det mesta. Hon var lite övertaggad i och med att vi inte tränat på så länge men oj vad det gick bra. Härligt! Har lovat mig själv att det ska bli mer sånt nu. Det behöver vi båda. Men om två veckor flyttar hon iväg och återkommer inte förrän veckan innan midsomar - det är sorgligt! Kommer sakna ihjäl mig såklart.

Nu ska jag äta lite sen middag och sedan läsa vidare i del 3 av min pentalogi som är gripande, spännande och sorglig... Böckerna är skrivna av Lotta Thell - läs om ni inte gjort ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0