Märkligt upptäckt

Igår ringde en gammal kompis. Hon berättade att det var slut med hennes kille som hon träffat ett tag. Det tyckte jag var bra för han är ganska märklig och har många konstiga sidor... Nåväl...

Hon har iallafall träffat en ny person. En tjej! Det är verkligen jättekul men samtidigt mycket märkligt säger hon själv. Hon har aldrig (i sitt 33-åriga liv) blivit intresserad av en person av samma kön förrut. Aldrig någonsin... Hon anser själv det är ett mycket annorlunda scenario än vad hon själv kunnat tänka sig.

- Hade jag någongång anat att så var fallet hade jag inte varit så förundrad nu. Men jag har ju inte ens reflekterat över tanken. Jag har inte träffat någon som den här tjejen och det tog många veckor innan jag ens accepterade att jag faktiskt var kär berättade hon då vi pratade igår...

Superkul att hon träffat en bra tjej (verkar hon iallafall) för det behöver den här tjejen. Vi pratade även om allt som tillkommer ett kliv ut ur en garderob man inte visste att man stod i. Spännande konversation om en märklig och annorlunda upptäckt!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Så kan det vara ibland. Trots allt är det ju människan till syvende och sist man blir kär i och inte ett kön. Tur det kanske... haha.. Ha en härlig helg!

2009-03-21 @ 17:54:52
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0