Nada

Igår var vi bortbjudna på middag till en utav misters kollegor. Vi åt enormt gott och hade en jättetrevlig kväll. Nu är det ju så att jag verkligen inte gillar ordet: trevlig i det sammanhanget. Trevligt har man hos sin farmor då man dricker te. Men faktum är att vi hade trevligt på ett bra sätt!

Jag hade ont i halsen hela dagen igår och det blev bara värre och värre. Idag har jag inte gjort någonting vettigt. Försökt kurera mig genom att vila. Var ute nu en sväng med vovven och tränade lite lydnad med henne. Hon har också legat inne hela dagen och inte gjort något. Tittat till mig då och då för att se att jag är ok.

Imorgon hoppas jag på att jag är piggare... Det är ganska trist att bara vara trött och uschlig. Ska nog läsa lite innan jag somnar så jag känner att jag fått ut någonting av dagen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0