Saturday night

Idag har det varit jobb hela dagen. Mycket att göra och det har varit skönt. Jag har fixat både lunch och middag samt härjat omkring på utflykter - bra tempo idag! Känns skönt att sitta här med ett glas rödvin och streamad festivalfinal...

Förutom arbete idag har mina tankar gått till vänner... Ni är så fina - hela bunten! Tack för att ni finns och lånar ut era öron då jag vill prata. Tack för att ni tänker på mig då jag verkligen behöver det. Tack för att ni hör av er precis när jag känner mig som mest ensam - Puss på er!

Då jag körde hem från jobbet var det mitt i melodifestivalen... Det var mindre trafik än på julafton klockan 15.00... Nu ska jag se vem vi ska skicka till Ryssland... Ha en fortsatt mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0