Storm

Kursen avslutades idag med en utdragen föreläsning om kognitiv beteende terapi. Efter det åkte vi 12 stycken från klassen och Vappade. Lika gott som vanligt! Majoriteten av lunchfolket åkte och bowlade men jag åkte hem till vovven och inväntade en hundvän för att lägga spår till alla hundarna. 

Vi gick våra spår och medans vi väntade på att de skulle ligga till sig värmde vi oss inne hos mig med kaffe och mina nybakade björnbärsbullar. Bullarna blev mer än godkända! Spåren gick hur bra som helst och vi var mycket nöjda över våra duktiga hundar. Lagom till spår nummer två började det snöa och blåsa på riktigt mycket. Intressant att se hur vovvarna löser kastvindar på vitmossa och hur de arbetar i isande snöstorm. Så duktiga!

Nu har jag diskat, ätit middag och slötittar lite på Dödligt vapen I. Utomhus är det full snöstorm! Det nästan mullrar i skogen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blåser bort tills imorgon för då ska jag ut och rida hela förmiddagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0