Tjocksmock

Igår kväll satt jag och mister uppe sent och pratade om hur vårt liv ska se ut om 10 år. Eller allt började förstås med att prata kring OM vi kommer att ha ett gemensamt liv om 10 år - vilket vi kom fram till att vi båda tror och hoppas! Det blev ganska sent så inte många timmars sömn inatt heller...

Vid sextiden i morse kom min långhåriga tjocksmock hit. Om allt går som det ska blir det massa valpar här om tre veckor. Svarta faran har anpassat sig väl till sitt gamla hem samt adopterat mister. Det är hennes absoluta favorit här hemma... Fröken-jag-bor-faktiskt-här är inte lika nöjd tror jag. Ska bli skönt för henne att få åka på lite semester till Småland där hon blir ompysslad av min svägerska med familj.

Med tanke på svarta farans omfång kring magen bävar jag för enormt många valpar - men vi får se. Tänkte röntga henne några dagar innan så jag vet hur många jag ska vänta på...

PM tycks inte skriva sig själva. Undrar om jag ska sätta mig och filosofera lite över det. Inte skriva det - det verkar jag inte klara av helt enkelt. Känns ganska meningslöst att skriva men jag måste ju... Vi blev indelade i uppsatsgrupper idag. Jag bytte snabbt som attan men ångrade mig lite då jag fick veta att min ursprungsgrupp faktiskt skulle få åka på praktik. Det hade vår föreläsare glömt att skriva ut... Nåväl. Det här blir säkert bra. Sen är det sommar!



Nyfödda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0