Tur eller skicklighet?

Ibland ska man ha tur också... Jag fick ett infall igår att kolla upp en artist som jag tänkte att mister skulle bli glad över att se. Efter lite letande fick jag se att artisten faktiskt ska ha en konsert i Stockholm i år. Då jag är en konsertbokaroskuld tog det lite tid innan jag lyckades boka rätt... Biljetterna är nu uthämtade och mister vet ingenting ännu...

Det bästa med alltihop är att jag precis nyss var inne och tittade på platserna - nu finns det bara EN plats kvar på hela konserten! Men jag har biljetter! Tjoho!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till biljetter! Låter som molnet lättat en aning, skönt, men synd att vi inte ses på torsdag :( Ha det bäst, kram Susanne

2009-03-17 @ 09:06:35
URL: http://www.trollmorsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0