Vinden har vänt

Efter många långa timmar av diskution (kan ALDRIG stava det ordet rätt) fram och åter känns det mesta mer överskådligt och överkomligt nu. Jag pratade i telefon i säkert en halvtimme med en vän om livet. Hon gjorde mig uppmärksam på vettiga saker. Efter det redde jag och mister ut massa saker. Vi är så grymt lika på gott och ont. Samtidigt självklart olika men det är just det lika som vi måste jobba vidare med.

Nu ska jag förhoppningsvis ner på stan snart för att äta lunch. Har inte fått tag i min lunchdate ännu men vi får se vad födelsedagen har att erbjuda. Ikväll kommer familjen över på tårta iallafall. Det blir mysigt!

Men vinden har vänt lite i mina segel och jag kan nog ana en ljusare tid vid horisonten. Måste bara ta av mig cyklopet och sluta snorkla omkring i vattnet - fisk som jag är... Nog med liknelser - nu är det kaffedags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0