Vinter igen...

Helgen har spenderats inne i stan. Skönt att mister är hemma igen och skönt att inte behöva tänka så mycket. Vi var på bio i lördags och såg: män som hatar kvinnor. Mycket bra film. Känner dock inte något större sug att läsa boken. Har börjat två gånger men gillar den inte... Men filmen var bra som sagt!

Söndag tog vi en långpromenad på förmiddagen i solen i stan - bra planerat eftersom det började toksnöa framåt eftermiddagen...

Igår åkte jag och fixade min bil hos min bilmeck. Skönt att få det gjort! Räkning kommer senare så jag hoppas på ett bra kompispris... Medans bilen blev fixad tog jag en tur med vovven i villaområdet och tittade på hus och tomter. Vi gick förbi en pensionärsförening som skottade och krattade sin boulbana. Jag blev alldeles rörd och smygfotade entusiasterna!

Bouleentusiaster



Supersmaskig lunch fick jag i grannkommunen tillsammans med klasskompisar. Det är tentaplugg inför torsdag som står på schemat alla veckans dagar. Jag har städat mina graderober nu på morgonen och tvättar en stor maskin med mörkt 40-graders och efter promenad i skogen åker jag och pluggar vidare... Ska även leka lite med de ursöta små kattungarna. Hade jag inte varit allergisk så hade jag tagit med en utav dem hem!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Musselmönster var det! :) Wow, snacka om entusiasm (stavas det så?) när man skottar! fram boulebanan, gulligt! Kram så länge

2009-03-25 @ 09:05:47
URL: http://trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0