Mer sånt här!

Det har varit en jätteskön långhelg. Torsdag var jag och mister inne i stan. Valplediga! Först åt vi gott (indiskt) och sedan var vi på Olle Ljungströms konsert. Jag har inte lyssnat så mycket på honom men oj - det ska jag börja med. Mister däremot är helt införstådd med musiken - det var hans födelsedagspresent från mig. Konserten var annorlunda. Familjär på något sätt - Rival var en perfekt scen.

Efter det satte vi oss på en uteservering, pratade lite över en öl. VI promenerade hem till misters lägenhet i stan. Det var nog sista gången jag sov där...

Helgen har annars bestått av besök från vänner och valpköpare. I fredags hade vi städdag här hemma i området. Jag har byggt en motorcykelparkering till misters cykel och rensat massor i rabatterna. Allt är så mycket roligare då solen skiner!

Nu ska jag fixa lite kaffe så vi har något att dricka då mister kommer hem från jobbet...

Kommentarer
Postat av: lina

men ååå så mysig helg! O vilket roligt bus...hahaha!! :) Men therese...tittar du i andras toalettskåp? Måste minsann städa innan du kommer nästa gång...;) Puss o kram

2009-05-04 @ 15:12:38
Postat av: JW

låter väldans trevlans!

2009-05-11 @ 08:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0