Metod

Idag har jag suttit på söder hos en klasskamrat för att skriva vår metoddel till uppsatsen. Det är skönt att sitta tillsammans med någon så man kan bolla saker fram och åter. Hon fokuserade på tidigare forskning och jag som sagt på metoden - sen tog vi lunch.

Fick jättegod pasta med veggo sås. Vi behövde en rejäl paus och pratade om något helt annat än skola -  nämligen sex!


Metodplugg'

Efter lunch (en lång sådan) fick jag iallafall lite skrivet. Tre sidor är helt färdiga med referenser och allt som bör vara med. Känns så himla skönt. Har koll på resten av metoden också - men den tror jag att jag vill ha gruppens kommentarar för att kunna fortsätta med...

Om 21 dagar är det sommarlov och imorgon åker jag och mister en snabb sväng till Småland. Mister åker ner till sin mamma och sover och jag stannar hos en utav mina allra bästa vänner! Längtar massor!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Mer blogg!

2009-05-23 @ 09:56:01
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: jenny

skulle precis skriva som mysan! Kram

2009-05-23 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0