Roligt bus?!

För några veckor sen hade ju mister och jag middag här hemma. Nio utav hans närmsta vänner kom. Jag vet själv att jag gärna kikar i folks badrumsskåp då jag är borta. Det är roligt att bara titta in och se vad folk har...

Bara för att la jag ett graviditetstest längst fram bredvid min tandborste. Tänk så roligt - någon ser det och börjar undra men kan inte fråga?! Man får ju inte snoka - men samtidigt är det ju lite sensationellt med just graviditetstest! Hehe - jag skrattade gott åt mitt eget lilla bus. Undrar om någon faktiskt kikade in och undrar om någon undrar...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hihi, vilken kul idé! Men då vet jag att jag ska städa mitt badrumsskåp när du kommer på besök! :P

2009-05-13 @ 22:09:57
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0