Konstig känsla

Tänk - grupparbetet är inlämnat och godkänt. Min sista arbetsbok är publicerad och inväntar betyg. På måndag är det redovisning och jag har gjort klart hela PowerPointpresentationen samt övat på de delar jag ska ansvara för. Jag ska inte jobba i helgen utan jag ska vara ledig. Det är en konstig känsla...

Här hemma har jag tänt ljus och precis kramat och vinkat adjö till fina vännen som var här och fikade. Nu lyssnar jag på Melissa och drömmer om onsdag. Pratade om henne härom dagen och det är otroligt att någon som är så ung vet så mycket om kärlek. Att hon kan sätta fingret på så mycket!

Ska nog laga mig lite middag och sedan läsa ut min bok om fågelinfluensautbrott på Gotland. En spännande bok av Anna Jansson (eller Johansson) som känns extra aktuell i dagens svininfluensatider.

Men tänk - ingen skola, inget jobb. Jag kan välja helt själv vad jag vill göra... Märklig känsla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0