Regn, mässa, besök och telefonsamtal

Regn - ja, idag har det faktiskt regnat. Detta innebär blöta, geggiga hundar. Men även värmeljus och temys.

Mässa - höstens sy och hantverksmässa är över. Jag hittade inte riktigt allt som jag ville ha men har fyllt på förråden lite... Framförallt har jag haft ytterligare en supermysig dag med min hantverksvän!

Besök - lång och kortväga besök. Från stan och från Småland. Mysigt att få kramas lite och fika.

Telefonsamtal - de som vill ha valpen ringde och undrade varför han fortfarande finns kvar på min hemsida. De var lite rädda för att jag ångrat mig. Vi har bestämt tid på fredag då de ska komma och hämta honom. Tänk om det är sant? Vore så himla skönt...

Nu - kvällsmys med en ledig mister. Det var evigheter sen sist!

Bild från i fredags - svampplock och hundlek i skogen!

Full fart på mor och son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0