Sovit gott!

Vilket inte är helt vanligt när jag är på jobbet så det känns mycket skönt! Kanske beror det på att saker och ting börjar arta sig nu? Har berättat för de flesta på jobbet att jag bara är kvar tre veckor till. Det känns skönt.

Igår bestämde sig damen och herren för att de vill ha lillkillen. Kalla mig bitter om ni vill men jag kommer inte ropa hej förrän papper är skrivna och han är ute genom dörren. Men det känns skönt det med.

Dagens schema blir att söka information kring kriminalitet - grupparbetet är i full gång! Har hamnat i en kanonbra grupp. Igår blev en stökig och ljudlig förmiddag men det resulterade i något bra och vi känner att vi har en ganska klar målbild. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0